• Categorii produse

Cum returnez?

Prima pagina / Cum returnez?

Cum returnez?

Aveti o problema cu produsul comandat de la noi?

Nu este nici o problema! Il puteti returna!

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs. Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail la adresa office@protrafic.ro. In cazul in care se constata o deteriorare a marfii sau o lipsa partiala sau totala, clientul trebuie sa anunte, in scris, la adresa de email office@protrafic.ro, in maxim 24 de ore, de la momentul primirii marfurilor, pentru viciile aparente si in maxim 7 zile lucratoare pentru viciile ascunse. Orice reclamatie facuta cu depasirea acestui termen nu mai poate fi luata in considerare.

 

Daca va retrageti, vom rambursa suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, exceptand costurile livrarii. Vom face acest lucru nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind ca si modalitate de plata, plata intr-un cont bancar; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

Produsele returnate

Produsele pe care doresti sa le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Te rugam sa te asiguri ca returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul. Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat. Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

NU se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa din Strada Drumul Bercenarului, nr. 4, sector 4, Bucuresti, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ati intrat in posesia produselor. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Clientul suporta costul direct al returnarii produselor. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

Procedura de returnare a produselor: Cum returnez?

Pentru returnarea produselor comercializate de www.protrafic.ro ne puteti contacta telefonic la numarul 0725.404.404 / 0786.404.404 de Luni pana Vineri intre orele 09.00-17.00. Dupa primirea coletelor, vom returna banii doar in contul bancar specificat de client.

Colegii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Cum returnez? Foarte simplu si usor!

Nu ezitati sa contactati aici specialistii nostri pentru a va ajuta ! Pentru mai multe produse vizitati magazinul nostru online www.protrafic.ro !