CLOSE
CLOSE

Sesizari

Inainte de a depune o sesizare vă rugăm să vă adresaţi în scris operatorului economic și să asteptati un răspuns din partea acestuia la adresa transmisă. Daca nu primiţi răspuns într-un termen de timp rezonabil sau consideraţi că raspunsul vă încalcă drepturile conferite de lege puteţi depune o sesizare insoţită de adresa dumneavoastră, raspunsul operatorului economic si celelalte documente probatorii necesare instrumentarii reclamaţiei.

In cazul prestarilor de servicii in conformitate cu OUG 49/2009, art. 27 (2) prestatorul de servicii trebuie sa va raspundă in termen de maxim 30 de zile calendaristice. Raspunsul primit îl veti atasa sub forma pdf. ca ultim document al reclamaţiei.

Pentru noi este important sa le oferim tuturor clientilor oportunitatea de a comunica usor si rapid cu noi. Pentru acest lucru, am creat aceasta pagina de sesizari prin care dorim sa imbunatatim calitatea serviciilor pe care vi le oferim. Cu aceasta ocazie putea crea o colaborare cat mai fructuoasa cu clientii nostrii si de lunga durata.

Vă rugam să ne furnizati cat mai complet si corect datele dumneavoastră de contact pentru a va putea contacta. In lipsa acestor informatii, sesizarea dumneavoastra nu va fi luata în considerare.

Nume si prenume*:

Numar telefon*:

Adresa de E-mail*:

Adresa completa*:

Motivul sesizarii*:

Call Now Button
X