Nu ai produse in cos.
Nu ai produse in cos.
Nu ai produse in cos.
[wpb_menu_accordion menu='ap mega menu' icon='+']
CLOSE
CLOSE
Nu ai produse in cos.

Reclamatii !!! Vă rugăm să apelaţi la această modalitate numai după ce încercaţi să rezolvaţi amiabil problema cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul.

Imagini pentru reclamatii

În situaţia în care nu aţi ajuns la o înţelegere cu vânzătorul sau cu administratorul unităţii, atunci aveţi dreptul să depuneţi o reclamaţie la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor.

Primirea reclamaţiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti, in functie de raza teritoriala in care isi desfasoara activitatea operatorul economic reclamat.

Conform prevederilor legale pentru reclamatii şi sesizări se fac în format scris sau în format electronic sau se depun personal.

Coordonatele de contact ale Comisariatelor Regionale si Judetene pentru Protectia Consumatorilor

Reclamaţia sau sesizarea se face în nume personal.

Reclamaţia/sesizarea dumneavoastră se rezolvă în termenul legal (conform prevederilor O.G. nr. 27/2002), cu conditia ca aceasta să fie însoţită de toate documentele probatorii, respectiv factura fiscală, bon fiscal sau chitanţa, contract, certificat de garanţie sau alte documente, după caz.

Imagine similară

Reclamaţiile dvs. pentru a putea fi instrumentate de către comisarii din cadrul Comisariatelor Judeţene trebuie să îndeplineasca condiţiile prezentate mai sus. În caz contrar acestea se clasează din lipsa de informaţii.

Nu ezitati sa contactati aici specialistii nostri pentru a va ajuta ! Pentru mai multe produse vizitati magazinul nostru online www.protrafic.ro !

X