Nu ai produse in cos.
Nu ai produse in cos.
Nu ai produse in cos.
[wpb_menu_accordion menu='ap mega menu' icon='+']
CLOSE
CLOSE
Nu ai produse in cos.

Cum returnez?

Aveti o problema cu produsul comandat de la noi?

Nu este nici o problema! Il puteti returna!

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta. Puteti face acest lucru fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati in posesia fizica a produselor. Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Puteti face asta utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail la adresa office@protrafic.ro

Daca va retrageti, vom rambursa suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, exceptand costurile livrarii. Vom face acest lucru nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

Produsele returnate

Produsele pe care doresti sa le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Te rugam sa te asiguri ca returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul. Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat. Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

NU se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa din Strada Ion Conea, nr.40B, Sector 5, Bucuresti, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Clientul suporta costul direct al returnarii produselor. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

Procedura de returnare a produselor: Cum returnez?

Pentru returnarea produselor comercializate de www.protrafic.ro ne puteti contacta telefonic la numarul 0725.404.404 / 0786.404.404 de Luni pana Vineri intre orele 09.00-17.00. Dupa primirea coletelor, vom returna banii doar in contul bancar specificat de client.

Colegii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Cum returnez? Foarte simplu si usor!

Nu ezitati sa contactati aici specialistii nostri pentru a va ajuta ! Pentru mai multe produse vizitati magazinul nostru online www.protrafic.ro !

X